Yazannesi1 Deletedmom4444 inşallah canım ya hem gazlı hem dişli diye yanıma ala ala yatakta uyumak istiyor. Bende aman uyusunda nerde isterse uyusun diyorum 🥲🌸
ayse98 Deletedmom4444 Allah kolaylık versin ben tek çocukla hiç bi işe yetişemiyorum siz 4 çocukla zor valla😄zaten benim bebe kolik kucaktan inmiyo 2.ye tövbe ettik😂
Deletedmom4444 ayse98 Hajahaha hic kolik bebem olmadı da bende 3. den sonra tovbe etmistim 🤓Kendi cika geldi.
Deletedmom4444 Newmom2020 Bence uyumak en guzeli ya dinleniyorsun.Yada ben uyuyamadigim icin oyle geliyor.Az daha buyuyunce kendinize daha cok vakit kalir insallah.
Deletedmom4444 minikprensannesiiiii Uff ya bi kahve iceydik .Benim bebemde oyle bide oturmus beni bekliyor 🥴
minikprensannesiiiii Deletedmom4444 Çocuğun gözüne baktım annem iki dk durda kahve içeyim diye kahve beni mi ben kahveyi mi içtim bilemedim 🤣🤣
Vrl Deletedmom4444 ben de direkt türk kahvesi ve süt sağma işlemi😁 ama benim ki gece uykusuna 00:30 da dalıyor normal mi yahu bence çok geç iki buçuk aylık🥺
Deletedmom4444 Vrl Gunduz uykulari nssil bazi bebekler uyumuyor ya benim son numaramda oyle uykuya yeminli gibi
Deletedmom4444 SEDANURRRR Evet bende 4 bebe olmasaydi 😂Benim bi 20 senem var sonra hepsini evlendiril kaccam buralardan 🤪
SEDANURRRR Deletedmom4444 oyy nasıl baş ediyorsun kız ben biriyle kafayı yedim 😂 kaç yaşında en büyüğün 🌸
Deletedmom4444 SEDANURRRR Ben kafayi yemeden ikinci oldu 🤓9,8,3,1 yas.3. kendim istedim 4.de sürpriz oldu 🤓