Deletedmom4444
Gece uykusu ise sessizlik yana oldugum için kimse rahatsız olmasın diye direk yatıyorum ya uykum gelene kadar telefona bakıyorum ya da direk uyuyorum
Gündüz uykusu ise yemek yapıyorum
Ben temizliği haftada bir büyük sekilde ya esim ya yigenim varken yapıyorum
Günlük süpürüyorum zaten oda cocuklar uyanıkken 😂😂