Deletedmom4444 Conibebek Hahaha iyi yaptin banyo benim de var da bebem anca mutfagi toplayana kadar uyudu.
ikiprensannesi_gul Deletedmom4444 yoo ben hep yiyorum ama çocuklar uyuyunca daha bir iştahlı oluyorum nedense 🤣
ezogelinn Deletedmom4444 aynen öyle kocagun ev işi çocuk sesinden sonra psikolojik olarak rahatlıyorum
Sevdalianne Deletedmom4444 acaba mutfagi mi toplasam yoksa tuvalete mi girsem ya da yemek mi yapsam yada ben de mi uyusam neyse biraz takiliyim telde derkeeeenn bebelerim uyanır ve ben hic bisi yapamamis olurum 🤷♀️
hayal_perest Deletedmom4444 öğlen uykusuna yatınca bende uyuyorum. Akşam uykusunda da yemek ve temizlik yapıp günü bitiriyoruz😂
Derya_mihra Deletedmom4444 açıktan çocuk gelişim okuyorum sınavlarım var haftasonu çocuktan Fırsat buldukça çalışıyorum. Teşekkür ederim 😄
ayse98 Deletedmom4444 Allah kolaylık versin ben tek çocukla hiç bi işe yetişemiyorum siz 4 çocukla zor valla😄zaten benim bebe kolik kucaktan inmiyo 2.ye tövbe ettik😂
Deletedmom4444 _esraaozturkk_ Bende yedigimden birsey anlamiyorum ya bide 4 bebeyle yer sofrasinda yiyoruz 😂
AbrhamH Deletedmom4444 geçimsiz kocamla oturup şu aralar aşki memnu izliyoruz. Bol bol surat trip falan cekiyorum bunun disinda
Deletedmom4444 AbrhamH Ya ☹️Hep boylemiydi son zamanlarda mi gecimsiz oldu.Gerci son donemlerde kimse de psikoloji kalmadi.
Deletedmom4444 Beyza_momss Valla demisler ya akrabadan ne hayir gorduk.İyi arkadas tum akrabaya bedel.Allah razi olsun ikinizden de 😍