Deletedmom4444 genelde eğer kaldırmadıysam kalan bulaşıkları kaldırıp yarının yemeklerini yapıyorum pratik olanlardan, varsa çamaşır asma vs şeyleri yapıyorum o ayaktayken yapamadığım bebeğim erken uyuduğundan genelde, 1 saat falan dinlenme vaktim kaşıyor bütün bunları yaptıktan sonra çayımı alıp telefondan sevdiğim dizinin bölümlerini izliyorum bir diziyi 1 haftada ancak izleyebiliyprum, bir de o uyanıkken kesinlikle televizyon açmıyoruz daha küçük diye, bazen sızıp kalıyorum sabah uyanınca pişman oluyorum keşke otursaydım diye