Alin123 ben nisanliyken istiyodumda ailem karsi cikicagi icin yapamadim esim sagolsun hep destekcim ailem ve esimin ailesine damar tikanikligi oldugu icin ameliyat olucam dedik ameliyat sonrasida doktor sormuş burnundaki kemeri alabilirim istersen diye bende kabul ettim dedim bu sekilde herkes biliyo yoksa esime derlerdi bu cocukla niye yapiyonuz bilmem ne bir sürü sey bisey olsa konusan cok yardim eden olmaz o yuzden bende herkese laf anlatamiycagim için kafamiz rahat olsun dedik aradan cikardik bu sekilde😊🙏