newmomdady Yaaa çok güzel olmuş, güle güle kullanın. İnsanın kendisini iyi hissetmesi kadar güzel bişey yok şu hayatta. 🌸 Bende cesaret edebilseydim çene ameliyatı olacaktım ama gözüm korktu olmadım, o yüzden jawline ve çene ucu dolgusu yaptıracağım içimde kalmasın diye. Geçen kaşlarımı yaptırdım o bile bana çok iyi geldi .