Slm kizlar gecenlerde post actim burun estetigi olmak istiyorum bu arada bebegim 4 aylik diye ve oldum sonunda😊cuma günü aksam üzeri 5te ameliyat oldum 8de ciktim hastanedeyken hic agrim olmadi herkesin bünyesi farkli olabilir cevreden cok korkutuldugum için cok farkli bekliyodum cok şükür korktuğum gibi olmadi ertesi sabah 10da eve geldim ve bebegimide emzirdim doktorun verdigi ilaclarda bebeklerde kullandigi surup icerikli ilac verdi bi tane antibiyotigi sadece onu kullandiginda 2 saat sonra emzirmemi soyledi cok şükür sikinti olmadi ve ilk 2 gün 15dkka arayla buz koydugum icin yok delicek kadar az sismem oldu sadecs sol goz altinda birazcik morluk oldu oda gecti hemen olanlara tavsiyem su hic zor degilmis ben bebegim oldugu halde olduysam herkes olur cuma günü tamponlar cikicak sabirsizlaniyorum