barbarosunannesi benim. Kızımında anne karnında farkedildi hemde 21 haftalık 4 mm le. Detaylı usg için çok iyi bir pernatolog veya sadece bu alana bakan radyolog tercih etmek lazım herkes normal jinekologa yaptırıyor ve gözden kaçıyor, ben çok ehil birsini bulmuştum. Kıızkmk. diğer böbreği tam çalıştığı için duyum hiç eksilmedi. Her bebek amniyon sıvısını yutuyor ve o yuttuğu su ile sürfaktan üretiliyor akciğerleri gelişiyor. daha sonra cişini yapıyor ve amniyon sıvısından eksilen yer tekrar doluyor ama bebek çiş çıkaramazsa sizdeki gibi amniyon azalıyor.