Merve201119 Deryaa4319 ben ilk doğduğunda kullandım canım benim oğlumu kabız yaptı aşırı gaz yaptı sonra aptamil başladık bize yaramadı canım
Deryaa4319 Merve201119 yaa inşallah gaz yapmaz kolik bebeğim zaten beş aylık olmasına rağmen hala geçmedi
Asafeymeninannesi Deryaa4319 ağır bir mama. Biz kabız problemi yaşadık ne yazık ki. 1 hafta boyunca yapamadı kakasını
Deryaa4319 Asafeymeninannesi inşallah öyle olmaz ya almış eşim yarın sabahtan denemeye başlıcam bakalım
Elf28 Deryaa4319 hipp benm bebegime asırı gaz yptı bnde aptamlden memnnunm herkexn frklı kndıne gre deniceksn mecbur
Melikeakiner Deryaa4319 Aptamil ar neden verdiniz reflüsümü var. O reflü mamasıdır. Aptamil advance verin. Golden goat çok ağır kusma yapıyor.
Deryaa4319 Melikeakiner evet yani arada kusuyo aslında bi ara çok kusuyodu doktor az emzir dedi o ay hiç kilo almamış bu sefer çok emzir dedi
kiliclar [bilinmeyen] neden ar verdiniz reflüsü kusmasımı var eğer yoksa böyle birşey normal aptamil mamadan deneyin
zehra41 kusması mı var bebeğinizin ?kusması varsa aptamil ar kullanmalısınız ishal yamıyor ki doktora danıştınız mı ?
Ayliz Bende doğduğundan beri kullanıyorum kızıma çok memnunum. Gaz yapmadı. Reflüsü var ama ar mama kullanmadık hiç. Zamanla geçecek inşallah oda. Kilo alımı da iyi. İlk üç ay bir kilo almıştı 4. Ay 750 gr almış. Ama artık az kilo almaları da normal
BurcuuY Deryaa4319 o çocukla alakalı ikizlerde kızda gaz yapmadı ama erkek zaten kolileri hep gazı vardı
Albertosss Deryaa4319 canım sabah ilk önce golden veriyorsam sonraki hip oluyor değişecekli veriyorum maşallah çokta işe yaradı
Deryaa4319 ZeynepAdam 5 aylık olmak üzere aptamil hiç beğenmedi yüzünü ekşitti hep bunu beğenir inşallah