Kalbsi Hipp mama da Taurin adlı zeka gelişimine büyük katkısı olan madde yok biz Similac kullanıyoruz, memnunuz
gulcan_cem_gulce Deryaa4319 ben normalde sma kullanıyorum ama anne sütüne en yakın keçi sütü olduğundan bir kutu aldım ama günde 2 defadan fazla verince kustu smya devam ediyoruz kilo alımı gayet iyi. Şuan 3 ay 7 günlük gaz sorunumuz hiç yok kendisi alttan bol bol çıkarıyor:) yeğwnimede sma kullanmıştık sorun yaşamadık tavsiye ederim
Deryaa4319 gulcan_cem_gulce ben de günde iki veriyorum en fazla canım bu kutu bitsin bide onu deneyeyim çünkü kaka düzeni oluştu günde Üç defa kaka yapıyor 😁
Aylnemir Deryaa4319 oğlum 3 ay 27 gunluk 1 aylık olana kadar kullandıö güzeldi memnundum canım ama suan bebelac gold kullanıyorum bundan daha da memnunum
Deryaa4319 Aylnemir benim sütüm var ama az emiyor 5 aylık olmak üzere ek gıdaya geçince belki doktor verme der bilmiyorum ki nasıl olacak