Yagmur1c Mustafaras0906 elimde fişher price jimnastik merkezi var sesi çalışmıyor ama herşeyi tam ışığı yanıyor oğlum baya kullandı öyle düşünürseniz 100 tl den verebilirim
Busragokceberra @Derinkusum Farklı uygulamalara yönlendirmek yasaktır sadece buradan satış yapabilirsiniz bilginize 🌹
Kuzeyin_annesii Nurdnc ben baya Bi kullandım, halısının büyük olması çok işime yaradı. İzmirdeyim kargo yaparım