BarlasMomm Mustafaras0906 bende var bir tane bebegim hic kullanmadi kutusuyla duruyor gorselini atayim istediginiz gibi birsey mi bilemiyorum ama
Kuzeyin_annesii Mustafaras0906 canım benim bende de var tiny love sapasağlam halısı da büyük bayağı Bi iş görür. Ayakla vurulan kısma yeni pil taktım. Yırtık sökük vs yok, oyuncakları tam
BarlasMomm Mustafaras0906 https://imgyukle.com/i/k6rj3c https://imgyukle.com/i/k6rcoR Birini kendim almistim digeride hediye geldi ikisinide kullanmadim. Eger istediginiz modelse evden cekip detayli atayim size kutusuna koyup kaldirmistim dolaba
Kuzeyin_annesii Mustafaras0906 Bu şekilde canım istersen özelden daha detaylı foto atarım. Uzun süre kullanırsın yani 😊
BarlasMomm Mustafaras0906 Benim evimdeki. Oyuncaklari falan tam herseyi. Hangisi icin fiyat soruyorsunuz
Kuzeyin_annesii Mustafaras0906 normalde 160a veriyorum ama senin bütçene göre de konuşup bir şeyler yaparız. Elde durmasın bir bebeğe faydası olsun istiyorum :) özelden yaz konuşalım
BarlasMomm Mustafaras0906 internette sifiri 100 lira. Bende hic kullanmadim 60 a olur. Kucugude 30 a veririm