morpatii 5 yıllık evliyim 3 ay 20 günlük kızım var evlendiğimiz günden beri çocuğa birikim yapıyoruz .. banka altın dolar iş yerlerim var gelirim düzensiz fazla kazandığım aylarda mutlaka kıza altın alıyorum eşimde düzensiz kazananlardan oda aynı şekilde yapıyor belki ilerde kızımıza bir dükkan veya herhangi bir mülk alabiliriz