Biz de bireysel emeklilik hesabı açtık kızıma. Aylık en az 250tl oluyor sanırım. Üstü serbest ne kadar isterseniz. Devlet de %25 katkı payı veriyor her ay. Biz bireysel emeklilikte biriken parayı altın fonuna koymuştuk. Altın değerlenince bir miktar da onun sayesinde yükseldi.