Yusuf53 Havuclumama Bizde açmistik geçen sene bireysel emeklilik devlet destk veriyor yani 200 TL yatiriyorduk 50 TL mi ne devlet destek payı veriyordu her ay faiz mi oluyor o acaba 🤔🤔🤔
Havuclumama Yusuf53 işte bende onu merak ediyorum faiz yoksa iyi bende yaparım. Eyer faiz varsa malesef yapmam
Pmbgl morpatii valla bilmiyorum ki bizim hem düğün altınlarımız hem sonradan gelenler hepsi bankada kasada duruyor daha dokunmadik tabi ev falan alınacak olursa dokunulur belki
Woody Havuclumama faiz yok. Paranizi altinda, dolarda vs degerlendirebilirsiniz Devlet destek veriyor. Tasarrufu destekleme amaçlı o da
Prensescilek Havuclumama canim birikim yapmak istiyorsan ve faize bulamamak istemiyorsan en mantıklısj altın almak. Altin yatırım için çok iyi bir nimet. Benimde bebeğim var her ay ona yarım altın alıyorum çok şükür alıp kenara atıyorum.
sheesyelllow morpatii benim Euro hesabım var her ay benim ve eşimin maaşından çok ufak harçlık gibi atıyorum oraya damlaya damlaya göl olur inşallah 💙
Taha_emir morpatii ben her ay bi küçük altın alıp kenara atıyorum bu ara çok yükseldi ama bakalım artık 2 3 ayda 1 tane alacaz sanırım Türk parası çok değersiz çünkü onu kenara atsam ne olacak ki
Woody Kuzucukannesi16 İnternet subesinden fonları degistirebilirsiniz. Senede 6 kere değiştirme hakkiniz var Eger netten yapamiyorsaniz subeden yardımcı olurlar
Emineg35 morpatii bireysel emeklilik başlattık. Takılarını da kullanmıştık araba İçin. Onları da yavaş yavaş yerine koyacağız.
Prensescilek Emineg35 Bireysel emeklilikte her ay ne kadar yatiriuorsunhz ve devlet ne kadar veriyor acaba bilginiz var mı? Bende başlatmayı düşünüyorum Allah nasip ederse de
morpatii Pmbgl bizim düğündeki altınlar çoktan gitti benimde duruyor olsa evde değerlendirirdim mutlaka 🌸
Minikannevemasal morpatii açılmayan kumbara aldım içerisine ne geçerse atıyorum altın euro dolar türk parası şuan bi 4 5 milyarı var bundan sonra da atılmaz herhald3
Havuclumama Prensescilek öyle canım da altın aldı başını gidiyor askeri ücreti anca bir yarım alabilir insan artik😄 Bide evde altın saklamak çok mantıklı mı ben hep korkarım ya çalınır falan. 😄
Prensescilek Havuclumama değil tabi ki ama bulursun bir yer ya Ben daha çıldırmadim inşallahta caldirmam 😄