Bellatrix Babybloom İnşallah cnm aynen gaz da var o da ekstra geriyor daha zorluyor yürüyorum oturunca hepsi hop başa sarıyor sürekli ayakta bünyem kaldırmıyor
serenity_35 Bellatrix benim 3 üncü sezaryenim oyleydi Rahim zonkladi resmen ameliyat bitişi ilk 6 saat ağladım ki acı eşiği düşük insan da değilim yani ( herkes ölü dogum yaptığım icin çok ağrım olduğunu söyledi psikolog da dahil Rahim acı çekiyor demisti ne kadar doğru bilmiyorum) 4 üncü sezaryen sadece adet sancısı gibi ağrım oldu o daha kolay gecti bi öncekine nazaran . Belki sizinde zamanla gecicektir
Bellatrix serenity_35 Çok ilginçmiş gerçekten Yü olmuşsunuz bir de maşallah Allah tan kolay geçmiş bende depend kullanıyorum korse aldım ama takmaya korkuyorum
serenity_35 Bellatrix doğumdan çıkınca ayaklaninca depend giydim karnımı sıkı tuttu yurumemi sağladı. Dikiş agrimi daha az hissettim . Birde beslenmenize dikkat edin gaz yapan şeyler tüketmeyin ekstra agri yapar
serenity_35 Bellatrix doktorum çok iyiydi cnm ben bile hala şaşkınım yani ama cidden çok iyi geçti hatta kanamam bile çok olmadi yani doktorum olmasin zaten ben rahimi çok gzl temizledim dedi hatta 40 bitsin pilatese başla ben kefilim yaptığım işe dedi .5 gün sonra ki kontrolde ic dikişler pırıl pırıl hiç aklın kalmasın dedi muayene edip
mertalibrother Bellatrix korse bana doktorum 40 gün önermedi bende zaten onu sanmıyorum takamazdım ama pamuklu şalım vardı onu sardım birde belimden bi dügüm attım onsuz dışarı cıkamıyordum resmen o derece bana iyi geldi hem agrım azaldı hem dik yürüdüm hemde karnımı indirdi dayanabilecegin sıkılıgı getir şalı sonra dügüm at ama dikişine gelmesin şal sadece karnını sarcan
Halilannesi Bellatrix ben doğum yapalı 9 gün oldu ilk günden ayağa kalktım tek başıma yürüdüm şuan evimdeyim her işimi yapabiliyorum herkesin bünyesi bir değil ağrı derecesi bir değil kimseyle kıyaslama kemdini senin de zamanla geçicektir 😊
luluuu Bellatrix 3.gun. Değil akşamüzeri 4bucukta olmuştum akşam ayağa kalkmaya başladım. Hastaneden çıktıktan sonra tekrar yoğun bakıma alındı oğlum o halde tek başıma yanında ben durdum. Bol bol yürüyüş yapmanızı öneririm oturdukca ağrıyor canım yanıyor dedikçe düzelmeniz çok zaman alir
Esdoel Bellatrix ilk zamanlar gayet ağrılı olması normal evet ben ayağa kalktım ama hiç ağrım yoktu demedim farkindaysan. Yurumen lazım sürekli ben evin içinde tür atiyordum uattigim yerden ya eşim ya kayınvalidem kaldırıyordu 10 gün kadar kayınvalidem gece çocuklar ağlayınca kucağıma veriyordu ya da eşim yuremezsen dikierin iyileşmez. Hepimiz bu süreçten geçiyor geçiyoruz da canım
sevgisimay Bellatrix canım merhaba çok gecmiş olsun herkesin farklı galiba durum ben de 1 ay önce sezeryan oldum 5 gün sürekli yattım wc ye gitmek işkence ayaga kalkınca bazen agrı giriyordu aglıyodum resmen ama 1 hafta sonra yavas yavas düzeldi insana hiç geçmicek gibi geliyo biliyorum ama geciyo umarım yanında sana yardım edecek birileri vardır yoksa zorlanırsın
Deletedmom4444 Bol bol yürümeniz gerekiyor.İyilesmeniz icin bu önemli.Bide gaz sanciniz varsa oda zorlar ancak oda yürümeyle gecer.Yani iyilesmenizin en buyuk etkeni yürümek olcak. Gecmis olsun.
aysima06 Bellatrix Öncelikle sağlıkla büyüt bebeğini canım. Normal doğum aşamasında suni sancı çektim 11 saat sonrasında acil sezeryana alındım 3. Gün ağrıyla sızıyla kendi işlerimi halletmeye çalıştım canım yataktan doğrulurken canım çok acıyordu. Rica etsem ilk sezeryandan ne kadar sonra doğum yaptın canım?
Bellatrix aysima06 Sağol cnm İlki bende normal doğum dan döndüm şiddetli sancılara rağmen ilerleme olmadı sezeryan a girdim 22 aylık ilk bebeğim bunda direk sezeryan oldu arada 22 ay var
nurelem Bellatrix ben varım canım neredeyse ilk 10 gün ayağa kalkamadim, 15 sonra toparlanmistim ama canımdan can gidiyordu hergun ağlıyordum, agris keisicler bile fayda etmiyordu,10 güne kadar toparlarsuniz sürekli hareket etmeye calisin
Bellatrix nurelem aynen 6 gün oldu şükür daha iyi ama hala yataktan kalkmak vs çok canım yanıyor hala sapa sola dönemiyorum yatarken
ilahiyatci_Mom Bellatrix benim kendimi toplamam bir ayı bulmustu iki aylıkken dahi dikişlerm asırı agrıyordu . Doktora devamlı gittim ve doktor da hak veriyordu cünkü tenim dikiş kaldıramadı . İyileşmedi tenimle alakalıymıs 14. Ayı dolduracagız ve hala da ara ara agrıyor . . İğrenç ötesi bi tecrübe oldu bana da.
3_bebeli_ana Bellatrix 3 kez sezeryan oldum..2.ve3. Arka arkaya oldu ilk sezeryan sonrası enfeksiyon kapmıştı ve asla cocuk dogurmayi düşünmedim oğlumda sonra ara ara istiyordum ama korkuyordum 5 yıl boyunca uzak durdum Bu fikirden daha sonra doğum kontrol hapı kullanırken hamile kalmışım kızıma ameliyat harika geçti çok çabuk atlattım..sonra kizim 4 aylıkken hamile oldugumu öğrendim..bu yıl doğum yaptım aynı doktor aynı doğum ekibi ama ameliyat sonrasıni gelde bana sor yok böyle birsey daha ameliyattan çıkar çıkmaz odaya girince ağlamaya başladım agri sancı bir de ameliyat sırasında kesttiklerini hissetmiştim uyuşma olmadı tekrar narkoz vermişlerdi..canımdan can gitmişti o ağrıyı tam 2 hafta çektim agri kesici içtim sürekli yürümeye çalıştıkça birseyler batıyor canım yanıyordu çok zordu seni anlıyorum ama geçecek daha olmadı agri kesici yaptır hastaneye gidip benim tek çarem onlardı agri kesici..çok geçmiş olsun 🤲
Bellatrix 3_bebeli_ana Aynılarını yaşamışız bende ameliyat da hissettim daha çıkarken ağrılarım vardı anestezi çözülmeden düşün
Medusafer Bellatrix tüm ameliyatlarda erken mobilizasyon yani ayağa kalkıp yürüme çok önemli bir iyileşme basamağıdir ne kadar açınız olursa olsun ilk gün bol bol yurumeliydiniz 13 ay arayla iki seseryan oldum ikisinde de beni ayağa kaldıran sonra hiç durmadım ikisinde de sabaha kadar koridorlarda yürüdüm tüm gece bebeğimin bakımiyla kendim ilgilendim evde de hic yatmadım yattığım an sanki hastaymışim gibi hissediyordum o yüzden sürekli yürüdüm bu arada hemsireyim ve bir dönem jinekoloji bölümünde çalıştım hadi yürüyelim dediğimizde canim açıyor diye istemeyen hastalarımız maalesef hastaneden çıkarken de iki büklüm çıkıyorlardi ama bize direnmeyen bol bol yürüyenler ertesi gün desteksiz yuruyebiliyorlardi
ogr_anne93 Bellatrix Aynı gün ayağa kalktım ben. Genel anestezi oldu benimki. gün yemeğimi temizliğimi vs yaptım
Emine-24 Bellatrix hemen takma dikişleirinde var ki dikişler bile alınsa acıyor göbek kalır diye tak dediler ama çok acı veriyor getçelten hem normal doğum ağrısı çektim hemde sezeryan açılma vardı ama bebeğim sıkılmıştı kafası şişiyor du içerde sezeryandan sonra keşke normal doğum olsaydı dedim çok kötü bıçak yarası Allah herkese kolay doğum versin inşallah
aysima06 Bellatrix bir süre sonra normal doğum yapma olasılığın varmış bacım ondan sordum ablam da ilk sezeryandı 2. De sezeryan oldu Rabbim bilir de 4-5 sene düşünmüyoruz 2.’yi… hakkımızda ne hayırlı ise o olsun cümleten