Bellatrix 6 Saat sonra dikildim ayağa doktor bile ameliyatı ben yapmış olmasam inanmam sezeryan olduğuna demişti. Ama ben ağrıyı hissettiğim an direk iğne yaptiriyordum ve bebeğimle tek olduğum için sürekli yürümek zorundaydım o yüzden çabuk toparlamıstim. İlaçlarınız varsa düzenli kullanın, sürekli yürüyün yattıkca daha kötü olucaktır. Birde ayaklarınızı hafif karnınıza çekerek yürüyün çok etkili oluyor