Bellatrix canım kendini hiç üzme hemen kalkıp cin gibi olmak zorunda değilsin yavaş yavaş sonuçta bir ameliyat bu bende öyleydim 2-3 gün hastanede yattım kalkamadım tuvaletimi ördeğe yapıyordum düşün doktorlar herkes yürümen lazım diyodu ama yürüyemiyodum ağlıyorum psikolojim bozuldu ya iyileşmezsem diye şimdi ama 3-4 gün sonra yavaş yavaş yürüyebildim yani çok az o da şimdi diyorum ne salağım kim ne derse desin kendimi nasıl iyi hissediyorsam öyle yapsaydım diye nasılsa bir zamanı var iyileşeceksin sağa sola vs dönmeyi bırak yatağım biraz yüksek eşim yatırıyordu