Bellatrix şuan kızım 2 aylık . 2 ay önce çok çok iyi bir doktor yaptı sezeryanımı,,, dogum anı falan harika süper, ama bir kaç saat sonrası o ilk ayaga kalkma 🤦♀️🤦♀️🤦♀️Yürüme vs. Resmen öldüm öldüm dirildim sonrasıda aşırı aşırı ameliyat yerim ağrıdı 15. Gün iyileştim kısmen diyebılırım, benım için berbatt bir tecrübeydi, benim etrafımda da kimi benım gibi oldu kimi gayet rahat geçirdi, artık agrı eşigimizden mi kilodan mı farkediyor bilemiyorum. Ama sezeryan doğumdan sonrası bana göre dünyanın en acılı dogum şekli, ben asla yürüyemicem sandım🤦♀️Şuan tabiki gayet iyi durumdayım, ama o 15 gün asla unutamıyorum acıdan , oturmak yatmak kalkmak tuvalete gitmek hepsi aşırı zordu