duyguluanne dediğim gibi ben hiç bir zaman doktorumun beslenme listesine uymadım çünkü bebeğim kilolu olduğu için bana aynı şekil fazla vermem gerektiğini söyleyip duruyordu yok muhallebiler yok biskuviler yok o yok bu yani ben kendim araştırdım doktorumun güzel bilgilerini de kattım öyle besledim. Deidhin gibi çok erken başlanılmış ek gıdaya o da yetmemiş çok fazla yuklenilmis bundan sonra zaten azaltamazsin çünkü artık çocuk alışmıştır bünyesi azaltirsan epey sorun çıkarır ve aç olur. Bunu bastan sağlamam gerekir tabi bilmemiş olabilirsin araştırmamış olabilirsin. Bundan sonra muhallebi tarzı seyleri kes mesela yada akşam yatarken veriyorsan birşey verme 2 o Gun ver 3. Öğünü 7. 8. Aydan sonra veriliyor genelde. Sık emzir birşey olmaz. Yine doktorunla konuş tabi.