Arkadaşlar merhaba,
ek gıda ile ilgili sorunlarım var bebeğim anne sütü ve mama alıyor iri bir bebek 4,5 aylıkken tadımlara başladık 5 ay 5 günlükken ek gıdaya geçtik doktor bir liste verdi en son saat 9 da muhallebi yiyiyor gece de anne sütü alsın dedi iki saatte bir emziriyorum ama gece çok acıkıyor doymuyor sütle açlıktan ağlıyor üç gün denedim en son bu gece mama verdim doydu da uyudu siz gece ne veriyorsunuz bebeklerinize bir de bebeğim üç gündür kakasını da yapmadı bu normal mi acaba ? Bilenler yardımcı olursa sevinirim