aabcdefaaa ya kilosu iyi aslında hatta 1 ay önde ama alerjik bebeğiz çoklu gıda alerjimiz var doktorumuz 4. Ayda başlıycaz dedi ama ben hiç istemiyorum eğer bu ayda kilosu iyi olursa 5. Ayda başlamak istiyorum. Çok erken ya 4 ay sütüm yetirğince ek gıdasız devam etmek istiyorum