Fulyadoga1
Yemin ederim bu ben 😂
Doğduğu günden beri sürekli ağlıyordu kızım. Hem çok fazla gaz sorunu vardı, hem de uykusuzluk
Bi ara alerji olabilir diye diyete girdim kilo alamama sorunu oldu.
Hiç bir şekilde hiç bir yerde durduramadığım çocuğum 3. Ayın ortalarında düzelmeye başladı biraz biraz.
Ama lanet olasıca 4. Ay atağında tepetaklak oldu herşey. Şimdi eskisinden de kötü durumdayız
Memede huzursuzluk, geceleri saat hatta yarım saatte bir uyanma emmeden sakinleşememe, gündüzleri uykuya direnme, uykuya direndiği için sürekli bir huysuzluk mızmızlık çığlıklar ağlamalar…
gerçekten aklımı yitirmeme az kaldı. Yaşamayan bilemez. Her gören senin çocuğunda atağı bitmiyor doğdu doğalı böyle diyor.. Valla artık ben de şaşırdım ne yapacağımı 😢😢😢