Oznur_0708 4 ay 6 günlük kız annesi olarak bildiriyorum kabus gibi geçiyor. Uykusu var ağlıyor, yatıyor daha çok ağlıyor, kaldırıyorum bu kez de uyku bunaltıcı için ağlıyor. 3. Aya kadar çocuğumun ağladığını duymamıştım gerçekten. Kizim sallanmayi bile bilmez kucağıma alır uyuturdum ama dün gece çocukla halay çektim sersemlesin de uyusun diye 🤦♀️