Fulyadoga1 ahahah özür dilerim ama gülmeden geçemedim. Kızım da 4 ay 7 günlük normalde çok sakindi ağlama ne bilmezdi hatta sallanmayı vs de bilmiyordu ama bu atakta halay çekerek uyuttuğum oldu 😂
Gece 3 kımıldıyor anlıyorum acıktı, usulca alıp emzirip koyuyorum tam pozisyonumu bulup yatacağım gözünü şak diye açıp basliyor gülmeye. Beni görünce daha da gülüyor şımarıyor falan. Neyse biraz zaman geçiriyoruz yatacak ya kıyamet kopuyor ağla anam ağla sanki az önce gülen bebek bu değildi 😂