Duyguuu1 çocuk doğduğunda eve girdiği günden itibaren evde dağınıklık oluyor kuzum yani ilk zamanlar sürekli gaz oluyor emzirme sıklığı çok uykusuzluk vs büyüdükçe hareketleniyor her yeri kurcalıyor döküyor bakıyor yani gelen insanlar da dağınıklığı görmesin yani evimin tek toplu olduğu zamanlar oğlumun uyuduğu zaman dilimi onun dışında oyuncaklar odasından bir başlıyor salon mutfak yatak odası her yerde bir oyuncak yayıntısı bir de inat topladığım zaman daha çok dağıtıyor 2 yaş sendromunda krizlere giriyor o yüzden kendini çokta sıkma eşimin bir lafı var evine gelen sana gelsin dağınıklığa temizliğe bakacaksa laf edecekse evinde otursun çocuklu ev yıpratma kendini