Duyguuu1 benimde bebeğim 3.5 aylık genel olarak yetişemiyorum 🤦🏼♀️ örneğin ertesi günün yemeğini bu akşamdan yapıyorum böyle bir çözüm buldum kendimce 🤭 bebeğe de eşim bakıyor, temizlik o gün elim değerse yapıyorum yapamazsam da yapmıyorum eşim geldiği zaman yapıyorum veya eşim yapıyor. Misafir geleceği zaman da eşim bakıyor bebeğe ben yiyecekleri hazırlıyorum, temizliği de 2 gün önceden yapıyorum gelecekleri gün hemen süpürge tutup toz alıyorum.