Duyguuu1 Benimde ilk bebişim, iki tarafında ilk torunu ama bu konuda katı oldum çünkü tek basımayım tek basıma büyütmeye çalışıyorum, kendi annem uzakta kayınvalidem de doğumumda bile gelmedi akşamdan akşama sevmeye sadece o yüzden katı olmak zorundaydım