kubr_pak Duyguuu1 7 aylık bi bebeğim var Allah’a şükür altı temiz, karnı da tok olunca kendi oyuncaklarla oynuyor, oyalanıyor, Salıncağı var ona koyuyorum yada zıpzıpı var ona koyuyorum oyalanıyor, o dururken bende tüm işimi yapabiliyorum 🤗
Duyguuu1 kubr_pak ay çok güzel inşallah bizimde öyle olur ilerki aylarda maşallah diyim de nazar değmesin 🥰
Duyguuu1 Tortilla_ bende öyleyim sürekli buzluk doludur hatta doluydu da anneme gittim elektrik gitmiş çöp oldu hepsi emeğime yazık oldu o yüzden şimdi de buzluğa bişey yapasım gelmiyo 😂😂
Duygu5234 Duyguuu1 Misafir alacaksam 1 hafta oncesinden haberim olur mutlaka. Her gun 1-2 cesit yapar buzluga atarim sadece tatliyi bir gun onceden yaparim.Salata zaten ayni gun yapiliyor ama malzenelerini bir gun onceden hazirlayip kaldiririm. Bu sekilde hic zorlanmiyorum
Duyguuu1 Duygu5234 bende bir hafta önceden yapmaya başladım adaşım temizliği bitirdim sayılır yemekleri de dediğin gibi yapıcam böyle bile çok zor oluyo çok yoruluyorum 😂
Uzayiko Duyguuu1 müsait olduğunda kek yap,börek yap buzluğa at.misafir geleceği zamanda çıkar koy önlerine.eğer müsait değilsende hazır al ver yani çocuklusun sonuçta kim ayıplayacak :)
Duyguuu1 Uzayiko buzluğum doluydu anneme gittim geldim 1 ay kadar elektrik gitmiş çöp oldu hepsi şuan bi poğaçam var buzluğa yapasım gelmiyo deli oldum 😂
Duyguuu1 Gzmkrm aynen uykusu düzene girse kendini biraz oyalayabilse daha kolay olur şimdi hep yanında olmamı istiyo bende kızımla ilgilenmek varken iş dursun diyorum
kubr_pak Duyguuu1 Amin canım inşallah, ben hiç kucağa alıştırmadım, sürekli yattığı yerden sevdim, emzirmek için aldım sadece, kendi kendine bıraktım sakin bi bebek zaten 🤗
Duygu5234 Duyguuu1 Bebeginiz cok kucuk zor tabi hem temizlik hem hazirlik. Yapabildiginiz kadar yapin strese gerek yok😀Yetisemediginiz yerde hazir alirsiniz kolay gelsin simdiden ❤️
Duyguuu1 kubr_pak bizimki sürekli kucakta kucakta olmayınca çığlık atıyo ilk bebiş ilk torun kucakta gezdi hep ☺️
kubr_pak Duyguuu1 Benimde ilk bebişim, iki tarafında ilk torunu ama bu konuda katı oldum çünkü tek basımayım tek basıma büyütmeye çalışıyorum, kendi annem uzakta kayınvalidem de doğumumda bile gelmedi akşamdan akşama sevmeye sadece o yüzden katı olmak zorundaydım
Lilababymom Duyguuu1 pandemode misafir kabul edemedik hala da pek edemiyorum gelen giden az oluyor. O dönemlerde Bende sizin gibi yemeği bile zor yapardım ya da yapamazdım. Temizlik desen hala bile hep yarım yamalak😊 6 7 aydan sonra bi tik daha düzene giriyor ama asla tam olarak düzelmiyor. Bekliyorum bakalim Bende
Duyguuu1 Lilababymom bende zaten 2 senelik evliyim hiç düzgün misafir gelmedi evime eşimin ailesi uzakta zaten biraz da o yüzden pimpiriklendim galiba misafir almaya almaya unuttum 😂
Pares Duyguuu1 bir gün önceden dip bucak temizlik akşam dan bazı ikramlıkları sabahta geri kalanları buzlukta da hazır şeylerim oluyo misafir gelmeden önce tekrar bir süpürge ve masayı kuruyorum o kadar oğlumla oyun oynayarak yapıyorum hep paçamda zaten donumu Bile çıkarıyor o derece yapışığız 🥴
Duyguuu1 Pares Hahahha benim kız daha çok küçük o yüzden sürekli yanına gidip geliyorum bitmiyo işim 😂