2015 Duyguuu1 yetişemiyorum işe git gel iki çocuk valla yetişmiyor misafir olacağım zaman annem ve kız kardeşlerim sağolsun her seyime yardımcı olur lar eşimin arkadaşları haber etti bebek görmesine gelecek ler annemlerin işi var bekliyorum halletsin ler misafir alayım onlar siz hiç misafir alamıyorum
Duyguuu1 2015 bebek olmadan çalışıyordum öyle bile yetişemiyodum eve Allah kolaylık versin ne güzel ailen yardım ediyormuş 🥰
Duyguuu1 Deletedmom99886 ay valla bende bazen öyle yapıyorum bırakıyorum işleri kızımdan daha mı önemli diyorum 😂 ama şimdi misafir olunca şey yaptım 😂
Tortilla_ Duyguuu1 Haa gerçi bu sürekli gelen birisi içindi 😂😂 Sarma ve ekstra sigara böreği falan yaparım. Sarmam her zman hazırda vardır Suan yok😂 Sigara böreği de hemen 15 tane yapsam yeter
mira___ Duyguuu1 benim 1,5 yaşında kızım 40 günlük oğlum var, inanır mısın sadece kızım varken ben de hiçbir işe yetişemiyordum. Şuan her işe yetişiyorum üstelik 2 günde 1 temizlik yapıyorum çok ilginç gerçekten
Caglarass Duyguuu1 Bi gün önceden temizlik, gece de kek kurabiye falan yaparsam yaparım. Ertesi günde kısır yada börek atarım fırına oh mis 😂 Büyüdükçe kolaylaşıyo, 4 aylıkken temizlikte sıkıntı yoktu ama yemeği zor yapıyodum misafir ağırlayamazdım 🤦
Duyguuu1 Caglarass ay inşallah kolaylaşır ev dubleks benim için temizlik zor oluyo in çık yemek bi şekilde kendimize yapıyorum da misafire işte 😂
kubra2608 Duyguuu1 bebeğim uslu çok şükür ben mutfakta hazırlık yaparken o da yanımda gezinir oyalanır bi yerleri dağıtır 😅biraz öyle yaparım kalanı da bebişim 9 gibi uyur o uyuduktan sonra 😅
Duyguuu1 Tortilla_ bende öyleyim sürekli buzluk doludur hatta doluydu da anneme gittim elektrik gitmiş çöp oldu hepsi emeğime yazık oldu o yüzden şimdi de buzluğa bişey yapasım gelmiyo 😂😂
Gzmkrm Duyguuu1 6. Aydan sonra biraz daha düzene giriyo biraz daha öğreniyorsun bebekte düzene giriyo ama hiç bir zaman eskisi gibi olmuyo yetisiyorum diyen yalan söylüyordur ya da bebeğini eksik birakiyordur
Duyguuu1 Gzmkrm aynen uykusu düzene girse kendini biraz oyalayabilse daha kolay olur şimdi hep yanında olmamı istiyo bende kızımla ilgilenmek varken iş dursun diyorum