Duyguuu1 Kızlar 4.5 aylık bebişim var bazen kendimize yemeği zor yapıyorum temizliği bölerek yapıyorum uyuduğunda. Sorum şu misafir gelecek diyelim nasıl hazırlık yapıyorsunuz nasıl yetişiyorsunuz hem temizlik hem yemek konusunda 😂
Lulemom Duyguuu1 valla 2 kez misafir geldi ikisinde de dışardan aldım pastayı böreği😄 yiceğim yemeği zor yapıyorum. 10 kere ocak kapatıp geri açıyorum 🤣
Annefasulyesi Duyguuu1 valla çok laf söz edecek olanları kabul etmiyorum. Diğerleri de zaten benimle beraber yapıp kaldırıyorlar sağ olsun. Ha genel olarak yetişemiyorum 😂😂
Leylaa_ Duyguuu1 canım misafir geldiğin de 1 hafta öncesinden haberim olması lazım çünkü düşünmem ve plan yapmam gerek ne yapacağıma alacağıma ayardım diyelim gün belli 1 haftam var 2 gün öncesinden toz alirim süpürüyorum diğer gün siliyorum lavaboya yıkıyorum yapacağım gün öncesinden belli oluyor bi önce hazırlık yaparım son güne bırakmam gelecekleri gün evi yüzeysel sürüyorum bide tuvaleti yıkıyorum tamam gelende artık fazlasını beklemesin ya
Duyguuu1 Annefasulyesi benim ev birde dubleks iki katı birden temizlemek çok zor oluyo çoçukla napcağımı şaşırıyorum durmadığında misafirim gelicek aslında öyle laf söz etmezler de düşünüyorum işte
Duyguuu1 Lulemom eşim yoğun çalışıyo pek evde olmuyo keşke benimde öyle olsa en azından çoçuğa bakan olur😂
Duyguuu1 Leylaa_ pazartesi misafirim gelicek dediğin gibi 1 hafta önceden başladım temizliğe hergün biyeri yapıyorum ama biyeri yaparken diğer yer kirlenmiş gibi geliyo bana ben mi çok takıntılıyım ya
Mrv23rn Benim kızım 10 aylık bana misafir geleceği zaman ben kızımı kayınvalideme gönderiyorum sağolsun işlerim bitene kadar bakıyor bana bende rahatlıkla yapıyorum hazırlığımı
Mrv23rn Duyguuu1 aslında eğer bebeğin çok huysuz bir bebek değilse her uyuduğunda yemeklerini halledebilirsin gibi 🤔🥲
Duyguuu1 Mrv23rn 4.ay atağı sanırım huysuz bu aralar sürekli yanına gidip geliyorum temizlik yaparken yemek yaparken yanıma alıyorum ana kucağıyla😂
Prensesimmmm1 Duyguuu1 bana bı defa arkadaşım geldi herşeyi özendim zar zor yaptım hazırladım evimin karşısında lokantalar var camın karsisina geçti künefe mi söylesek akşam yemegi niyetine tantuni mi soylesek bilmem ne bana dükkanları saydı bende o zamandan beridir hiç birşey hazırlanıyorum misafire mbasit şeyler yapıyom yada hazır alıyorum
Deletedmom99886 Duyguuu1 Yetişemiyorum. Bak mesela kahvaltı masasını bırakıp çıktım çünkü neredeyse 3 gündür oğluma yalnız bakıyorum, aramız gerilecek çünkü bende yoruldum. Bıraktım öyle dışarı çıktık, mis.
Duyguuu1 Deletedmom99886 ay valla bende bazen öyle yapıyorum bırakıyorum işleri kızımdan daha mı önemli diyorum 😂 ama şimdi misafir olunca şey yaptım 😂
Tortilla_ Duyguuu1 Evde ne varsa onu koyuyorum. Çerez türü hep. Bi de baklava aldırırdım eşime. Cips çeşitleri olurdu. Bisküvi falan
Prensesimmmm1 Duyguuu1 bilemiyorum dengesiz çok bide hediye getirmiş onun parasını çıkarmaya çalıştı bence bende ogun bugündur kimse kızımda önemli değil misafirse misafir diyip çok kafaya takmıyorum