Senemmm11 Çocukla öyle ha diyince eczane gidemiyorum maalesef eşimde işten dolayı alamadı zaten sadece 2. Günüydü normal de o ilaçlar 48 saate kadar geçerli oluyor zaten ama olacağı varmış ki oldu. Kendi doktorum bile şaşırdı çünkü yumurtalıklarım da tersti benim istesem olmayacakken aslında bir prezervatif Kazasına tuttu. Ayrıca ne dşyoeum annem bağlattırmıştı kaç yıl bir şey olmadı yıllaaaaar sonra oldu o kadar yıl sonra yumurtalıkların çalışması bile şaşırtıcı yavaşlamoş olmalıyken hamile kaldı düşünün. Yani hem spiral taktırıp hem prezervatif hem geri çekilme yok bir de 3 aylık iğne ve doğum kontrol hapı kombo yapalım 😂 hiç ilişkiye girmem daha mantıklı 😂 ama bence gene de büyük konuşmayın ne olacağımı bilemezsiniz hiç bende öyle diyordum çünkü. normal de olması için bile o kadar uğraş göstermek gerekirken yumurtlama günü değil prezervatif takılmış içinde kaldı diye 48 saat içinde ilaç içilmiş üstüne yumurtalıkları ters olan birisi hamile kalıyorsa bu biraz da nasiptir olacağı vardır ondandır. Ayrıca kaza ile oldu demek istemediğim halde oldu anlamına geliyor daha çok yani her zaman için dört dörtlük önlem aldım ama oldu demek değil. Yani kaza bu önlem alınmamış olsa da kaza alınmış olsa da kaza.