Mucize21 valla hayatım sen ister 3 ay koy araya, ister 3 yıl ilk çocuktan illaki zorlanacaksın. Yani bu senin dirayetine bağlı. Ben Şuan yapabilirim, dayanabilirim diyorsan yap tabiki. Ama dersen Şuan ruh sağlığım ve bedenim kaldırmaz bekle derim. Ben şunu farkettim birçok insan ikinci çocuğun arası çok olsun istemiyor ama cesaret edemediği için 3-4 yıl bekleyip öyle yapıyor sonra tam rahata alışırken sil baştan uykusuz gecelere geri dönüyor, sinirler geriliyor vs vs.. Bu tamamen sana bağlı. Benim oğlum 11 aylıkken hamile kaldım. 4 aylık hamileyim. İlk üç ay yorgun ve bitkin geçti ama şimdi iyiyim. Oğlum da Rabbimin hikmeti çok hareketli. Düz duvara tırmanıyor. Ama hamile halimle 32 yaşımda ben uğraşabiliyorsam, herkes uğraşır. Evim temiz, yemeğimi yapıyorum, oğluma misler gibi bakıyorum. Allah o gücü veriyor insana ve zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Oğluma hamileyken gün gün gelişmelerini okurdum şimdi hafta hafta bile takip edemiyorum 😹😹😹