manicurist bildiğim kadarıyla bu uygulama bayadır var. Yine de herkes aynı durumda değil, eşit
değiller evet şu an her şey pahalı ama bi memurla bi asgari ücretliye hayat aynı değil.
Ben gerçekten ihtiyaç sahiplerinin yararlanmasından yanayım açıkçası benim görüşüm kimine doğru kimine yanlış gelir bu kimseyi ilgilendirmez. Açıkça istediğimi yazarım herkesin de katılmasını da beklemiyorum