birtutamsac Ne yanlış düşünce. Ülkeler, şehirler bu zihniyetler yüzünden gelişemiyor. İnsanları eleştirip birbirine kırdırmak yerine sosyal devletin zorunluluklarını bilip, yapmadıkları için onları eleştirin bence. Sana verilen haktan yararlanmak açgözlülük değil. Biz birbirimize yeteceksek her konuda, devlet ne diye var? Deprem olur biz para gönderelim, hasta çocuklara halktan para toplansın… Vergiler? Bu kadar kör olmayalım artık ya. Millet deli gibi çalışıyor para kazanmak için sadece zaruri ihtiyaçlarını karşılayabiliyor çoğu zaman. Her şey pahalı. Bir dünya vergi veriyoruz. Üst tabaka bu kadar kaymak yerken. Lütfen öfkenizi orta kesimden çıkarmayın. Ortada daha vahim durum var. Buna bu kadar sinirlenip uzun yazmamın sebebi de bu. Kimse pastanın büyük dilimi götüreni görmüyor da… Küçük dilimden pay alanlara dikmiş gözünü.