birtutamsac bu çok yanlış bı düşünce tabikide durumu kotu olana ekstra yardımlar yapsınlar ama diğer insanlara da birşeyler yapmalılar bunu sadece süt için söylemiyorum mesela kızım 3 aylıkken belediye bize bı çanta getirdi içinde birşeyler vardı çok mu ihtjyacim var yok ama bence gayet hoş bı jest olmuştu o kadar vergi aliyolarsa bunları bir şekilde bana dondurmeliler sadece yol su elektrik ile olmaz bu işler kaldi ki onlarida zaten faturasında fazlasıyla geri ödüyoruz