ebruli1 yurtdışındayım doğumdan sonra 4 gece 5 gün hastanede kaldık zaten orada her 2 saatte bir düzenli olarak ağrı kesici getirildi. bi gece ağrıdan kıvranıyordum onda uyuşturma etkisi daha yüksek bi ilaç verdiler ve anında rahatlamıştım. hastaneden çıkmadan doktorum reçete verdi düzenli ağrı kesici, her tuvalete gidişten sonra orayı temizlemem için özel bi ilaç (su gibi peçeteye döküp siliyordum) kendiliğinden geçti dikişlerm. her ağrım olduğunda da yazdığı ilaçlardan kullandım çok şükür doğum yaptım sabahına oturdum ama perduralden dolayı bel ağrıma dayanamıyordum ben 1 aya yakın o ağrım geçmedi