ebruli1 burda normal doğumun derdi doğurunca bitiyo diyenler vardı nerde onlar inşallah bu postu okuyodurlar.
oturamama 2 hafta sürdü dikişlerim 40 gün sonra düştü (bünyeden bünyeye değişiyor) her tuvaletten sonra baticon sürerdim bide pedin üstüne evdeki beyaz atletler kesip onları koyuyordum çünkü dikiş pede değdikçe adeta yakıyor penye bişey olunca daha rahattım. Ağrı içinde hiç bişey yapamadım çektim. Bu arada 2 aya kadar böyle akıntı gelicekken ağrı yapıyodu vajinada zamanla geçiyor hepsi