Benim hastanede dikişlerim şişince gazlı beze soğuk bir kompleks uyguluyorlardı.Bana en iyi gelen şey oydu.Eve çıkarkende rica ettim bir şişe verdiler gazlı beze sürüp koyuyordum günde 2 kere.Birde ilk 15 gün depend kullandım en büyük bedeni onun üzerine geniş ped takarsanız dikişlere asla değmez. Birde hep yan pozisyonda oturun.Kendinizi asla zorlamayın hiç birşey kolay değil bir Can dünyaya geldi ❣️Merak etmeyin doğumdan 2 hafta sonrasına birşey kalmıyor