Ilaydacimen0325- barbarosunannesi belli değil bizim anne karnında polikistik böbrek dendi doğunca genişleme dendi genetik oluyormuş çoğu zaman bir sebebi yok bazılarının sünnetle geçiyormuş zamanla ama benim gittiğim doktor ameliyat önerdi bir an önce ve her akşam antibiyotik 1mm idrar yolu enfeksiyonu olmasın diye sadece sol böbrekte var sağ böbrek sağlam olduğu için hiç bir sorunu yok dıştan görünen
barbarosunannesi Ilaydacimen0325- bizimde öyle grade 4 .sol böbrek .bizde bactirm kullanıyorduk üç aylıktan beridir çok şükür biraz ufalma olmuş tedavi sonuç verdi bu ay bactirimi kesti doktor .enfeksiyon olmazsa bu şekilde devam . Ameliyat gerekiyorsa rabbim kolaylık versin inşallah .yaşamayan bilemez .o günler aklıma geldikçe huzunleniyorum
Ilaydacimen0325- barbarosunannesi evet zor bir süreç ameliyat 😔 bende kara kara düşünüyorum nasıl bekliycem onu ameliyat ederlerlerken diye çok minik daha ama ilerisi için iyi olucak onun için öyle avutuyorum kendimi bizde milim idrar akışı yok solda o yüzden açık ameliyat önerdiler heralde
serebro Xxaa benim de böbrek genişlemesi durumu yaşanmıştı ama risk oluşturacak durum yoktu bebegim hep sağa toplanırdi sağ tarafım ağrırdi dr tam tersi hep sola yat daha da sıkışmasın demişti öyle öyle başka birsey olmadi. Çok geçmiş olsun
barbarosunannesi Ilaydacimen0325- iyiki küçükken farkedilmis buna da şükür diyelim .inanın o hastane kapılarında öyle hasta çocuklar hastalar gördüm ki .mutsuz olan hastane kapılarına bı dönsün baksin diyorum hep . inşallah geçecek bunlarda .
eebebegimeee Xxaa ben değil ama oğlum yaşadı karnimdayken dr söyledi doğduktan sonra takibe aldık şurekli dr ya götürdük ama küçülmesi 8 aylikken ameliyat ettiler stent takıldı 1 ay sonra cikarildi stend şuanda iyi cok şükür
eebebegimeee Ilaydacimen0325- açik ameliyat oldu bizim böbreğe kacak vardi böbreğin formunu bozmaya başlamıştı o yuzden ameliyat oldu
Ilaydacimen0325- eebebegimeee ne kadar sürdü ameliyat süresi ve sonraki süreç nasıldı ne kadar sürede toparladı bebeğiniz çok stresliyim ondan soruyorum daha bebeğim iki aylık
eebebegimeee Ilaydacimen0325- öncelikle size soyleyecegim çok iyi bir dr bulun bizim baska sorunlarda oldu o yuzden ameliyat uzun surdu ama bu ameliyati olanlarla görüştüm birkaç güne toparliyor diyorlar
Ilaydacimen0325- eebebegimeee Bursa’da olacak ameliyat biz Çanakkale’de oturuyoruz doktorda şans işi bence iyi bir doktor yönlendirmesi almışızdır inşallah
Denizzzzzyldz Xxaa merhaba. Bende hamilelikte böbrek genişlemesi oldu be stant takıldı. Şuan yeni doğum yaptım 40 gün oldu. Bu hafta stentim çıkacak. Merak ettiğin bir şey var ise sorabilirsin.
Buglem_Bugra Ilaydacimen0325- anne Karnındaykenmi belli oldu acaba sizin kisi benim oğlumda anne karnındayken böbrek genişlemesi var dedi Dr ondan sonra ilerlemiyo dedi doğuma kadar şuan 9 aylık hiç dr göstermedik hep aklımda kaldi
Ilaydacimen0325- Buglem_Bugra anne karnında polikistik dendi doğunca genişleme dedi ilk ay ultrasona girdi sonra ilerleme yada gerileme olmadığı için Bursa’ya nefroloğa yönlendirdi sonra sintigrafi çekildi Ameliyata karar verildi bence bir ultrason çektirin