Ilaydacimen0325- Buglem_Bugra anne karnında polikistik dendi doğunca genişleme dedi ilk ay ultrasona girdi sonra ilerleme yada gerileme olmadığı için Bursa’ya nefroloğa yönlendirdi sonra sintigrafi çekildi Ameliyata karar verildi bence bir ultrason çektirin
Ilaydacimen0325- Buglem_Bugra ilk çocuk doktoruna götürdüm Çanakkale’de nefrolok yok o yüzden yaşadığınız şehirde barsa nefrolojiye çıkın
Ilaydacimen0325- Tosbikella açık ameliyat dedi kapalı ameliyatlar tekrarlıyormuş kalıcı olmuyor çoğu zaman dedi sintigrafiye girdimi bebeğiniz
eebebegimeee Tosbikella biz ameliyat yaptırdık stend takildi 1 ay sonra cikarildi simdi 3 ayda bir takip altında coknsukur düzeldi dedi doktor
eebebegimeee Tosbikella başka doktoroda götürün derim bide dr ihtisas alani nedir cocuk urolog olmali
kokusudalin Xxaa bende de oldu hastanede tedavi gördüm.ağrımda vardı ama doğumdan sonra hafif ağrılara rağmen geçmişti. İkinciye gebeyim tekrar idrarda kan çıktı ilerleyen haftalarda tekrarlayabilir dediler. Korka korka bekliyorum işte.