Merhaba! Kızlar gebelikte böbrek genişlemesi yaşayan varmı aranızda ! Ben yaşadım ve ileri seviyedeydi stent takılacaktı fakat takipli gittim ama böbrek ister istemez hasar aldı ve doğumdan sonra tomoğgrofi istendi doğum yaptım randevu alıp gidicem böyle bişey yaşayan varmı ?? Ara ara ağrıyor gibi böbreğim korkuyorum bişey olmuşumdur diye 😔😔