DilaraYigit1 bence kilosu gayet iyi bebeğinizin benim kızım bugün 4 ay 2 günlük ve dün doktora gittik 7 kilo çıktı tam 3180 gram doğmuştu. Gayet iyi dedi doktor. 400 gram fark var aralarında bebeklerimizin ki bu aylar için iyi kilolar bunlar. Her bebek farklıdır eğer doktor aç kalıyor demediyse boşuna canını sıkma çünkü 3. Aydan itibaren bebekler eskisi gibi 1er kilo almayabilirmiş