DilaraYigit1 benim bebeğimde dört aylık ve çok az yiyor nerdeyse son bir aydır sadeca mama ile besleniyor aşıya gittimizde bize de ebe çok az kilo almış bu ay demişti 300 gr sadece doktora gittim sonra doktor kilosu gayet iyi bu aylarda kilo alımı yavaşlar dedi şu an oğlum 4,5 aylık ve yine yemiyor dün farkettim dişi çıkmış ondan galiba iştahsızlık sizinde belki diş belirtisidir az yemesi ben hep uykuya tam dalcagı sırada mama veriyorum o zaman biraz olsun yiyor siz de uykuya geçişte emzirin isterseniz