Kızlar herkese selam🙋🏻♀️
Bebeğim 3.280 gr. Doğdu. Bugün 4. Ay aşısı için aile hekimliğine gittim .
Geçen aydan bu yana 250 gr almış hemşerinin dediğine göre . Eve getirip tartıyorum benim tartım 400 Gr almış olarak gösteriyor.
Yani normal de kiloyu hiç takan bir insan değilim ama , aç mı bu çocuk demeden de edemiyorum kendi içim de .. doymuyor mu . Anlayamadım. Ayrıca geçen ay bronşit olmuştu evde hava vs verdik antibiyotik kullandı .
Emmesi bir tık azalmıştı.
Sizin bı öneriniz var mı , içime bi su serpin be 🙏🏻🥴