Kbse eylusko_ benim de oğlum aynı şekilde kucağıma alınca tepikliyor kesilen yer ve üstü çok acıyor spor bile yapamıyorum yırtilacak gibi hissediyorum
Mustafatma Bende sezeryan oldum 6 saat sonra hiçbiriyle olmamış gibi hayatıma devam ettim. Hiç bi sorunum olmadı ama dikiş olan yerim ve altı üstü hissiz. Dokunuyorum ama hissetmiyorum. Sizinde öylemi
eylusko_ Mustafatma evet bende hoc bisey olmamız gibi hayatıma devam ettim hemen yürüdüm gazimi çıkardım tuvaletimi yaptım. bende sadee dikiş yeri biraz hissiz. onun haricinde karnıma dokununca acıyor
Kadernur eylusko_ 2 ay oldu sezeyan olalı ve hic agri sanci cekmedim 15 dakikada ameliyatım oldu 30 dakikada uyuşukluk gectj 1 saate de yurumustum suan iz bile kalmadi
manicurist eylusko_ hassas olması normal benim 9 ay oldu hala uyuşuk karnıma dokunamam hala sizin yeni sayılır ama geçiyor
eylusko_ manicurist inşallah geçer tez zamanda gerçekten çocuğu kucağıma almakta bile zorlanıyorum ayakları vuruyor 🤣🤣
Nislina eylusko_ sezeryan da üşütünce ağrırmış orası benimde geçen çok ağlıyordu yeni doğum yapmışım gibi sızlıyordu
eylusko_ Nislina ayy ayağım tırnak batığı oldu çorap giyemiyorum çok üsüyor ayağım ondan belki de bu kadar ağrıması. annemde üşüyünce ağrır diyordu
Nislina eylusko_ evet muhakkak çorap giy artık çünkü üşüttüğümüz an dikiş yerlerimiz ağrıyor geçmiş olsun canım tekrardan