eylusko_ benimde 4 ay oldu ve bende tam anlattığınız gibiyim bebeğimi karnıma koyamıyorum küçücük bebeğin tekmesi bile canımı acıtıyor uyuşukluk desen karnımın büyük bir kısmı hâlâ yok gibi 😒😬ama bu göbek çevresi ağrısını normal doğum yapanlardan da duydum ben onlarda da oluyormuş galiba rahmin kendini toplamasiyla alakalı bir durum