eylusko_ kızlar bugün tam 3 ay oldu ama karnim cok hassas dokunamıyorum cok acıyor . dikişim değil üst karnım. gebelikte büyüyen yerimiz . neden böyle. bu durumu yaşayan var mi
Burcuscl eylusko_ benim de öyle hissizlik de var biraz hatta zamanla geçiyor sanırım ilk iki ay çok kötüydü şuan 5 ay olacak hala ara ara sızladığı oluyor yeri bile
Ttugbaa eylusko_ bizde 3 aylık olduk benimde hala acıyo normal çünkü geriyolar orayı o onun acısı bence
Elifinannesiiiiiiiiii eylusko_ benimde tam anlattığın gibi canım zamanla düzelecek ağrı o uyuşukluk hissi de. Kalıcı ditenler var bekleyip göreceğiz
Fata2014 eylusko_ benim bir sene kdu benimde üst taraf acıyor sanırım iç dikişlerden kaynaklı ben lif bile süremiyorum oraya ağrı oluyor içten
eylusko_ Fata2014 göbek kısmında ne dikişi var ya. dikişlerim bu kadar acımıyor. bende lif süremiyorum
Minikturtageldi eylusko_ kız kaç kat kesiliyoruz benim arada ağrıyor. Çok ağrın varsa gidip muane olabilirsin ultrasonla bakarlar ☺️
Aybukedeniz eylusko_ benimde 37 gün oldu ağrılarım var benimki sanırım usutmekten oluyo öyle diyorlar ama kesinlikle çorap yelek giyemiyorum ne kadar zorlasamda. Eğer sizde usuttuyseniz belki ondandır ne kadar doğru bilmiyorum ama söylemek istedim yinede ☺️ umarım tez zamanda iyilesirsiniz🥰
Evsaanne eylusko_ canım benim 6 ay bitti hala dediğin gibi ağrıyo mesela bebeğimi karnıma bile oturtamıyorum galiba rahim kendini daha toparlamadı diye ağrıyor
eylusko_ Evsaanne ayy evet evet bebegi karnıma koyamıyorum . kucagima alinca ayaklari vuruyor canim çok acıyor
Elifinannesiiiiiiiiii eylusko_ dikişlerimde neredeyse ağrı yok göbeğim acıyor canım tam anlattığın şekilde
eylusko_ Elifinannesiiiiiiiiii ayy çok kotu acı bu bide kizimi kucağıma aldigimda ayaklari vuruyor çok canım acıyor
eylusko_ Minikturtageldi dayanılmayacak ağrı değil dokununca pantolon sıkınca acıyor ama dokununca kötü bi hassasiyet var
Lulemom eylusko_ benim 3.5 ay oldu ne dikiş yerim ne de üst karnım acıyo 🙄 normal mi sizinki bilemedim ama doktora sormakta fayda var. Bende hissizlikte yok. Hissediyorum yani dikiş yerimi, öyle bastırınca ağrı falan da yok
Kbse eylusko_ benim de oğlum aynı şekilde kucağıma alınca tepikliyor kesilen yer ve üstü çok acıyor spor bile yapamıyorum yırtilacak gibi hissediyorum