Ah o gaz ☺️ bende 16 gün önce 10 saat normal doğumdan kordon kısalığı sebebi ile sezaryana alındım ve her ikisini de yaşamış biri olarak her iki acıyı de dibine kadar yaşamış oldum ☺️ Normal doğum için zaten lavman yapılmıştı , midem bomboştu , su içmek yasakti , akşam 7 den gece 11 e kadar yemek yasakti , zaten okadar bitkindim ki çorbayı bile icemedim. sezaryan gecesi tek başıma WC gittim , ilk kalkislar çok zordu ama kalkmak zorundaydım, nerdeyse hiç yatmadım , ve 3-4 günde toparladım kendimi… gazimi yapamamistim , yapamadığım için çıkış da yaptirmadilar. İlk gazimi yapayım diye serum gibi birsey taktılar o ise yaramadı, daha sonra son care lavman yaptılar. Ve o şekilde çıkabildim hastaneden ☺️ Kendinizi biraz zorlayın yürümek gerçekten çok işe yarıyor , ilk gün dimdik durup yürümesi bile zor bilirim , rabbim tez vakitte iyileştirsin inşallah 🤲☺️🥰