Doga0812 çok geçmiş olsun , benimde ilk gece ağrım olmuştu gaz olayı yaşamadım fakat 24 saat sonra ağrılarım baya baya geçmişti ,gece 3 kere iğne vurdurdum ve hep yürümüştüm zorda olsa yürümeye çalışın kahve için şuan çok çok yeni geçicek merak etmeyin 🌺